sobota, 31 grudnia 2011

Ciapek III


Kochani dziękuję Wam za życzenia  świąteczne jakimi mnie obdarowałyście.
Ja dziś życzę Wam szampańskiej i udanej zabawy sylwestrowej, a w nowy rok  wejdźcie z usmiechem na twarzy.

. . . 

I na zakończenie roku prezentuję Wam kolejnego Ciapka jakiego uszyłam. Tym razem ma porteczki  - chyba facet, ale ta kokardka ... hmmmm
ale co tam ... najważniejsze, że podoba się małemu Mężczyźnie do którego poleciał :)





sobota, 24 grudnia 2011

WESOŁYCH ŚWIAT



Kochani 
dziękuję Wam, że zaglądacie do mnie, i tak mocno kibicujecie temu co robię w wolnych chwilach.

Życzę Wam by ten magiczny czas Świat przyniósł Wam chwile Rodzinnej radości i odpoczynku,
nabrania dystansu do otaczającego świata oraz chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami.

WESOŁYCH ŚWIĄT 

Mili





piątek, 16 grudnia 2011

Koszyczek na stół


A dzisiaj koszyczek na pieczywko, serwetki lub jakies drobiazgi.
Usztywniony  plastikowa tekturką
Uszyłam go z lnu w kolorze ecru.
posiada wymiary ok 20cm x 20cm

i zaplątała się też przypadkiem serweteczka, która uszylam sobie do wiklinowego koszyczka  .
Tkaninka : Cath Kidston






A jutro  odsłona kolejnego Ciapka :) 

czwartek, 15 grudnia 2011

Przybornik KRAWCOWEJ - igielnik


I żeby szycie stało się prawdziwa przyjemnością  sprawiłam sobie (uszyłam ;)  tak prosty, ale jakże praktyczny igielnik w kształcie serduszka
Charakterku mu dodają te fajowe szpileczki.

Pozdrawiam cieplutko 





wtorek, 13 grudnia 2011

Lniane woreczki z nadrukiem


A w międzyczasie słodkiego nic nierobienia powstały takie oto lniane woreczki.
Posiadają aplikację z fajowej tkaninki z pięknymi nadrukami.
Ozdobiłam je czarną bawełnianą tasiemką  i koralikiem w czarnym kolorze.
Mam całą masę tych różnych nadruków, więc to dopiero poczatek dopiero pracy z nimi.
Ale efekty ich wykorzystania poznacie  już po nowym roku.

wymiary woreczków ok. 23cm x 17cm  ale dokładne podam jak zmierzę :)










poniedziałek, 12 grudnia 2011

Zeszłoroczne choinki


A w ubiegłym roku miałam takie choineczki.
Pomysł podsuneła Paulinka z zielonej wyspy. Kilka ciapnięć nożyczkami, kilka szwów na maszynie i powstały wdzięczne dekoracje choinkowe.
Prawda że uroczo było ;)








niedziela, 11 grudnia 2011

Trochę w klimacie świąt Bożego Narodzenia


Boże Narodzenie nie może obyć się bez dekoracji w domku, chyba najfajnieszy w tym wszystkim jest czas ich przygotowań. Ja w tym roku trochę po macoszemu traktuję swój domek bo  mam mnóstwo innych fajnych zajęć i obowiązków, ale co nieco pojawia się i u mnie.

Dzisiaj pokazuję Wam woreczki i skarpetki, które powstały z moherowego mojego ulubionego sweterka, który przypadkiem znalazł się w pralce i wyprał w 60 stopniach. Oj prawie łzy się lały bo to był ulubiony sweterek mój. Po tym zdarzeniu nosił go miś, ale miś zmienił styl i przeznaczyłam go na ozdóbki.

Woreczki mogą właściwie służyć do wszystkiego, na świece, orzeszki itp. Można wstawić iglaki przyozdobić wstążkami i maleńkimi bombkami i mieć całkiem sympatyczny stroik . 
Zaś w skarpetki również możemy wrzucić np. laski cynamonu, lub włożyć zapach i mieć całkiem fajowe świąteczne pachnące zawieszki













wtorek, 6 grudnia 2011

Skandynawski skrzat


Już wiem, że dotarł i to dokładnie dzisiaj - w Mikołajki .
Zainspirowałam sie nimi  już rok temu na różnych skandynawskich blogach  i w końcu sama zdecydowałam, ze uszyję 
Pierwszą jego wersję pokazałam dokładnie  o TU prawie rok  temu
Zaś w tym roku powstał kolejny dla małej uroczej Damy.

Skrzat ma całe 50cm wzrostu , a może nawet więcej gdyż jest większy od  tego pokazanego w styczniu tego roku.
Dla mnie bardzo wdzięczny ten Ciapek II.
... aaaa ... czemu Ciapek - bo mój Synek rok temu takie nadał imię tym skrzatom.
Więc po mojemu to zwyczajnie Ciapy ;)







sobota, 3 grudnia 2011

Łapki do garnków - Cath Kidston


A dzisiaj dla odmiany w wersji Cath Kidston łapki - chwytaki do garnków.



Łapki kraciaste z serduchem
wymiary 20,5 cm x 22 cm


Łapki z tkaniny Cath Kidston z lamówką w czerwona kratę
wymiary 23 cm x 18 cm


Łapki z tkaniny Cath Kidston ze ściegiem pazurkowym 
wymiary 22 cm x 19 cm


Pozdrawiam porannie znad kubka kawy bo spać nie moge juz od 4 rano :)

Mili